torsdag 1. mars 2012

På vei hjem!

Etter å ha hatt enda en dag med utpakking og prising av varer bestemte jeg meg for å heller dra hjem, hvor jeg kan finne mer utfordrende oppgaver enn å klistre en lapp på en vare. I morgen går altså turen hjem til Ottestad hvor jeg skal gjøre om rommet mitt helt! Det blir spennende og jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven. Rommet trenger virkelig en oppussing etter å ha stått urørt i noen år. Jeg kommer til å ta før og etterbilder som jeg legger på bloggen, slik at de, omkring, 2 stykkene som er inne på bloggen min kan se det.
Neste uke kommer et innlegg om produktene i butikken Home and Cottage. Ja, jeg rakk å ta noen bilder (mellom ALLE de omfattende oppgavene jeg fikk - jaja, veldig morsomt).. Tenkte det kan være interessant å lese litt om hvordan butikken ser ut og hvilke varer som er der.


Over og ut, snakkes i Ottestad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar